ביטולים החזרות ומשלוחים
1 . הזמנות מוצרים
1.1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי משתמשים באתר באמצעות לחיצה על כפתור ” הוסף לסל ” שליד הפריט המבוקש (כאשר מספר הפריטים שנבחרו וסה”כ סכום הרכישה יופיעו בחלקו התחתון של המסך). ככל שיש לפריט סוגים שונים כגון צבעים ומידות , ייפתח חלון בו יהיה ניתן לבחור את הסוג המבוקש . עם סיום בחירת הפריטים, לוחצים על הקישור “סל הקניות שלי” , בו ניתן לבדוק ולעדכן את סל הקניות. בהמשך, יש לבחור כתובת למשלוח, סוג משלוח )שליח או דואר רשום( וניתן להוסיף הערות. מובהר כי ניתן לרשום בעמ וד מאובטח זה את פרטי כרטיס האשראי, או למסור אותם טלפונית.
2.1. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה בהקדם וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק לרבות שם, כתובת, כתובת דוא”ל, מס’ טלפון ומס’ כרטיס אשראי, אחרת לא תוכל להבטיח הנהלת האתר את מימוש ההזמנה. עם ביצוע ההזמנה על ידי המשתמש, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור ההזמנה על ידי חברת כרטיס האשראי, הפעולה תאושר והמוצר ישלח. להסרת ס פקות מובהר כי הפרטים כפי שהוזנו במחשבי הנהלת האתר יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.
3.1. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל המשתמש הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש המשתמש ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות ה לקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע”י המשתמש. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשרא י.
4.1. לא פעל המשתמש להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה הנהלת האתר זכאית לבטל את ההזמנה.
5.1. אישור פעולת הרכישה באתר כפופה להימצאות המוצר במלאי הנהלת האתר במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה ויתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו. במצבים אלו תבוטל העסקה והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם ל הנהלת האתר על ידו. מובהר, כי אם לא צוין ש המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד לביצוע ההזמנה, לא תהא הנהלת האתר מחויבת ל מכירת המוצר, ול משתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ל משתמש ו/או לצד ג’.
6.1. הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח למשתמש עדכונים באמצעות הדואר האלקטרוני, ובכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים וחידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ”ב – 1982.
2 .ביטולים והחזרות
1.2. כל משתמש רשאי לבטל את העסקה עד 14 יום בהתאם לאמור ב הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981(להלן: “החוק”). להסרת ספקות, מובהר כי החוק קובע שהביטול יעשה בלבד שה מוצר נשאר באריזתו המקורית . דמי הביטול הינם %5 או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם . מודגש כי לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים ושוברי מתנה.
2.2. בהתאם לכך החזר כספי יינתן במידה והטובין יוחזרו להנהלת האתר באריזתם המקורית ובמידה ושלא נעשה בהם שימוש . אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול. לא תינתן אפשרות החלפה למוצרים שבירים באמצעות חברת המשלוחים והלקוח יידרש להמציא דרך להחזיר את המוצר השביר בשלמותו לחברה לצורך החלפה/החזרה.
3.2. מובהר כי החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשות המשתמש , לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית המשתמש המשנה מצבו לרעה, כפופה לזכותה של הנהלת האתר לתבוע את נזקיה בשל כך. בעלת האתר תהיה בעלת שיקול הדעת הבלעדית למצבו של המוצר המוחזר.
4.2. הנהלת האתר תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר או אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהמשתמשים להשתמש באתר באופן תקין או במקרה של כוח עליון או אם המוצר אזל מהמלאי.
3. משלוח וזמני אספקה
1.3. הנהלת האתר תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידי המשתמש באתר (בתחומי הקו הירוק) באמצעות חברת משלוחים ברכישה מעל 300 ₪ ובמשלוח רגיל בדואר ישראל מתחת לסכום הנ”ל, והכל תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת.
2.3. זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים באתר כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
3.3. מובהר כי הנהלת האתר לא תהיה אחראית לכל איחור בביצוע אספקת המוצר , לרבות בכל הקשור למקרים הבאים: כוח עליון לרבות מלחמה, פעולות איבה, מגיפה, מצב חירום ונזקי טבע , שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה ו/או הובלת המוצרים , כל סיבה שאינה בשליטת הנהלת האת ר ו/או כל סיבה הקשורה למבצע השליחות.
4. מדיניות פרטיות
1.4. המשתמש באתר רשאי להעביר להנהלת האתר פרטים אישיים דוגמת גובה , משקל, היקפים, תמונות וכו’ (להלן: “הפרטים האישיים”). מובהר בזאת למשתמש כי לא חלה עליו חובה חוקית כלשהי למסור את הפרטים האישיים, ומסירת הפרטים האישיים תלויה ברצונו ובהסכמתו החופשית של המשתמש ונועדה לצרכי בקרה ושיפור השירות.
2.4. במועד ההרשמה לאתר וכן במהלך ביצוע רכישה של מוצר או שירות באתר מתבקש המשתמש להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורכי קבלת הודעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים לנוחיות בגין מבצעים והנחות באתר. במידה והמשתמש אינו מעוניין להופיע ברשימת הדוור – עליו לציין זאת במפורש בכתב. אם משתמש אינו מעוניין לקבל הודעות על מבצעים והנחות מ הנהלת האתר יוכל לבחור שלא להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורך האמור, וכן להסיר בכל עת את פרטיו מרשימת התפוצה של האתר במקום המיועד לכך .
3.4. מובהר כי באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז Cookies (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים (analytics google) בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולשים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.
5. הובלות והרכבה / איסוף מהחנות
1.5. הובלה והרכבה לא ניתנים באותו השירות, תשלום על הובלה הינו על הובלה בלבד, ובמידה והלקוח מעוניין בשירות הרכבה, עליו לציין זאת ולדעת כי עבור הרכבה יידרש תשלום נוסף.
.2.5 איסוף מהחנות- יש אופציה ללקוח הרוכש לבצע איסוף מהחנות כמובן ללא עלות, עליו לבחור זאת בתהליך ההזמנה, והמוצר יחכה לו בחנות.
ימי עסקים אינם כוללים שישי שבת,מועדים וימי שבתון.
תחילת ספירת ימי עסקים יהיה לאחר שהתקבל אישור בחברת האשראי ויום לאחר ביצוע ההזמנה.
אין החברה אחראית על שינויים/עיכובים שנוצרו כתוצאה מכוח עליון או חברת משלוחים בדואר ישראל.
*בעסקת תשלומים (קרדיט), כרטיס האשראי יחויב בעמלות הסליקה בהתאם להסכם עם חברת האשראי.